קידום אורגני בגוגל – מה זה בדיוק?

כמעט כל בעל אתר שמע את המושג קידום אורגני, או בשמו הלועזי SEO. קידום אורגני הוא תחום בשיווק הדיגיטלי, שבו המטרה היא להוביל את האתר שלכם למקומות הראשונים בגוגל.

איך עושים את זה ? פה נכנסים בעצם המומחים בתחום הקידום האורגני, שיודעים לעשות את כל הפעולות האפשרויות על מנת להוביל את האתר שלכם למיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל (וגם של מנועי חיפוש אחרים)

קודם כל – איך נראה קידום אורגני בפועל?

תבצעו חיפוש של כל ביטוי בגוגל. בדרך כלל אתם תראו במעלה תוצאות החיפוש מודעות ממומנות (אפשר לדעת שהן ממומנות בגלל שמצויין עליהן "ממומן".

תוצאות אלו הן של עסקים שמשתמשים בקידום ממומן על מנת לפרסם את העסק שלהם. מתחת ל- 2-3 המודעות הממומנות, כאן מתחיל בעצם התחום של הקידום האורגני.

אלו התוצאות האמיתיות" למעשה, והתוצאות הראשונות הן האתרים שהכי מקודמים אורגנית בגוגל. ללהיות מקום ראשון בגוגל יש משמעות אדירה עבור העסק.

כמעט כל הגולשים מעדיפים את התוצאות האורגניות על פני הממומנות, בגלל שהם רואים את התוצאות האלה כאמינות יותר. בנוסף, כמעט ואף גולש לא ירחיק יותר מהתוצאות הראשונות ויתעניין אך ורק בהן.

לכן ללהיות מקום ראשון בגוגל יש משמעות אדירה להכנסה שהאתר שלכם יכול להכניס לכם, כל כך גדולה, עד שעבור חברות גדולות זה יכול להימדד במיליונים ואפילו עשרות מיליונים.

איך עושים קידום אורגני בגוגל?

אז למעשה קידום אורגני מורכב מכמה דברים. הדבר הראשון הוא עבודה על האתר עצמו. בעבודה על האתר מתמקדים בהפיכת האתר מונגש בצורה הטובה ביותר עבור הגולשים שלכם בשלל פרמטרים כמו מהירות האתר, היררכיה ברורה, תכנים מעניינים, מבנה נעים ומובן של האתר ועוד.

אחד הדברים היותר חשובים שצריך לשים לב אליהם הוא תוכן. אנחנו רוצים שהאתרים שלנו יהיו עשירים בתוכן רלוונטי, עשיר, ומעניין, ושיהיה מבוסס על הטרנדים המובילים בתחום שלנו.

הדבר השני הוא העבודה מחוץ לאתר. בעבודה זו בעצם מחזקים את האתר חיצונית על ידי פרסום מאמרים באתרים אחרים מהאתר שלנו, אתרים שנחשבים "חזקים" ואיכותיים.

מפרסמים באתרים אלו ומקשרים אותם לאתר שלנו על ידי הוצאת לינקים. ברגע שאנחנו עושים את זה, גוגל רואה את האתר שלנו כבר אסמכתא בגלל שהוא "מומלץ" על ידי אתרים אחרים.

למעשה הלינקים האלו הם כמו המלצות שהאתר שלנו מקבל מאתרים אחרים, וההמלצות האלו מחזקות את האתר שלנו ועוזרות לו לקפוץ במיקומים בתוצאות החיפוש.

מה הכי חשוב לעשות

כאשר עושים קידום אורגני לאתר, צריך לדעת איך לעשות את זה היטב, מאחר ואם לא עושים את זה כמו שצריך אפשר לפגוע משמעותית באתר. לדוגמא, קניית קישורים צריך לעשות מאתרים איכותיים בלבד, ואמינים.

אם תקנו או תוציאו לינקים מאתרים שאיכותם ירודה והם לא אמינים, החוסר אמינות שלהם יעבור אל האתר שלכם, וגוגל יפסול את האתר שלכם.

לכן חשוב מאוד לשים דגש על איכות בכל שלב בקידום האורגני, וזה גם צריך לבוא לידי ביטוי בתכנים שמעלים לאתר שלכם, ובכל אלמנט אחר שקשור למבנה האתר.

פוסטים נוספים שאולי תאהבו
מעוניינים לבנות אתר ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

קטגוריות

שיווק דיגיטלי
פיתוח אתרים
כללי
וורדפרס
בלוג
English Blog
רוצים ללמוד עוד על וורדפרס ?

שתפו עם החברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print